javascript:void(0)

marți, 12 iulie 2011

Renault Clio Yahoo – 1.000 km cu un plin plus încă 325

Mărturisesc că nu prea ştiu cum să încep prezentul material. Încă mă lupt să evadez din perplexitatea în care m-a aruncat acest Clio Yahoo 1.5 dCi.
Într-una din zile am sunat la Renault să aflu ce noutăţi mai există deja sau sunt programate să sosească în parcul de presă. Florin, omul nostru de la Renault, a început să-mi enumere o serie de agregate ispititoare. Nu o să le divulg identitatea acum, le veţi descoperi în paginile ProMotor sau aici pe promotor.ro. După o enumerare de chestii delicioase (fie datorită potenţialului lor, fie gradului lor de noutate), a urmat şi un Clio. Un Clio Yahoo, despre care Florin mi-a aruncat aşa o vorbă peste umăr cum că ar fi în stare să parcurgă 1.000 km cu un plin. Evident că a durat o nanosecundă până să mă decid ce să fac cu acest Clio.
În altă ordine de idei, trebuie să menţionez că nu sunt un fan al maratoanelor în spatele volanului. Din punctul meu de vedere, o distanţă mai mare de 800 km parcurşi într-o zi deja te expune la riscuri inutile. Aşa că, atunci când aud poveşti "vânătoreşti" cu indivizi care au făcut 3.000 km fără să închidă un ochi, pot spune fără nicio remuşcare că mă oripilez. Dar uneori în viaţă mai trebuie să faci şi excepţii. Iar acest Clio Yahoo m-a împins spre una dintre ele: adică să fac 1.000 km într-o singură zi cu un plin.
Am programat maşina la test pentru finalul săptămânii - dacă tot îmi sacrific o zi, măcar să fie cea de vineri pentru ca mai apoi să rup patul în week-end. Am luat maşina într-o joi spre seară, curată şi cu plinul făcut, însă, ce-i drept, computerul de bord îmi specifica faptul că din rezervor lipsesc vreo 4 litri de motorină. În aceste condiţii, cu un consum mediu la preluare de vreo 7,5 litri şi o autonomie indicată de vreo 760 km, parcă nu eram atât de optimist în legătură cu şansele mele de reuşită.
În plus, eram uşor timorat şi de cutia manuală cu cinci trepte... Cu şase aş fi fost mult mai plin de speranţă. Acasă mi-am propus să îmi rezerv o porţie zdravănă de somn pentru că la 4 a.m. doream să pun micuţul diesel la muncă. Somnul ală sănătos nu a venit, junioara mea a decis să facă o noapte albă şi, evident, taticu' a stat de veghe, aşa că am adunat spre final vreo două ore de somn. Răzvan, fotograful pe care l-am aruncat din maşină pe unde am crezut eu că trebuie să imortalizeze aventura în cadre, a adunat cam aceeaşi cantitate de somn.

Sursa : http://www.promotor.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu