javascript:void(0)

duminică, 27 noiembrie 2011

Lexus GS350 2013

Datorita unei dezvaluiri în Pebble Beach putem, în sfârşit, sa aruncam o prima privire la Lexus GS350 2013. Experienta noastra cuprinde conducerea inaintea acestei experiente a unor prototipuri comune. Cu aceasta imagine putem sa ne facem o idee despre brandul Lexus in ceea ce priveste designul si stilul. Compania ne-a dat de inteles ca va dezvalui si versiunea hibrida . Dupa aceea vom vedea cum va arata si versiunea F-Sport, la show-ul SEMA din Las Vegas.

Noul GS350, a patra generaţie de sedanuri din clasa mijlocie a companiei, va fi port-drapelul noii abordari, mai pasionale a lui Lexus pe piata de masini premium. Pasionala a fost si prima experienta a jurnalistilor auto americani de a conduce exemplarele camuflate ale masinii, atat in versiunea standard cat si in cea F-Sport.

Stilul lui GS350 este cu mult mai subtil decat hidosenia de LF-Gh de la Show-ul Auto de anul acesta de la New York. GS ’13 sta pe un sasiu mai mare cu 5 cm, dandu-i astfel un aspect mai stabil. Este in pas cu moda, cu LED-uri, atat in fata, cat si spate. Un semn cu adevart distinctiv este noua masca din fata in forma de fus. Bine! Asteptati-va sa vedeti multe astfel de forme in anii ce vor urma.

În cazul în care GS350 se va vinde din februarie 2012, acesta va fi cu un motor V-6, de 3.5 litri, ce foloseste atat injectie port, cat si injectie directa. Motorul scoate 306 CP la 6400 rpm (o “umflatura” de 3 CP de la ultimul GS350). Maşina are o transmisie automată cu şase trepte. Va fi disponibila în versiunea cu tractiune pe spate sau cu tractiune pe toate rotile.

Sistem audio Mark Levinsinson
In interiorul masinii se gaseste un ecran de informatii si divertisment de 31 cm pe care proprietarii il pot folosi pentru Pandora, pentru a naviga pe Bing sau pentru multe alte chestiuni. Lexus este echipat in interior cu tot felul de electronice standard şi opţionale. Sistemul audio optional Mark Levinson are o putere de 835 waţi. Senzorii din scaune directioneaza caldura sau aerul conditionat spre pasageri si nu spre niste scaune goale, spune compania, care pretinde, de asemenea, si o mare eficienta a sistemului.

Pe coloana de directie este montata o noua cameră cu infrarosu, care sta cu ochii pe tine si urmareste unde iti este privirea. Camera foto-video este integrata in sistemul de pre-coliziune al masinii astfel încât, dacă apare un accident iminent, iar conducătorul auto nu este pe faza, aceste va primi un semnal de avertizare mai devreme.

Pretul masinii va fi in jur de 50.000 de dolari
Sistemul poate, desigur, să iniţieze si frânarea. Mai sunt si alte trucuri care te pot ajuta, inclusiv viziune pe timp de noapte, display head-up, detectarea unghiului mort si asistenta de pastrare a benzii de mers.

Compania nu a anunţat încă pretul, dar ne asteptam sa inceapa de la 48.000 – 50.000 de dolari. Oricat de placut ne-ar fi surprins forma acestei masini, stiam ca pretul nu se va schimba cu mult pentru aceasta gama.

CLIC AICI PENTRU GALERIE POZE
Sursa: lexus.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu