În intervalul ianuarie 2011– iunie 2011, Nissan a comercializat în România 1.048 autovehicule, înregistrând o creştere de 77% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.
Cota de piaţă Nissan (vehicule de pasageri + vehicule comerciale) a crescut de la 1,1% în 2010 la 2,1% în 2011. Vehiculele de pasageri s-au vândut în 780 de exemplare, cu o creştere a cotei de piaţă de la 0,9% la 1,8%. Qashqai s-a vândut în 381 exemplare, cu 41% mai multe decât în primul semestru din 2010. Cota de piata Qashqai în segmentul C hatchback a atins 6,8% la sfârşitul lunii mai 2011, rezultatul din 2010 fiind de 3,4%. Juke, fratele mai mic al lui Qashqai, a încheiat primul semestru cu 237 unităţi vândute şi o cotă de piaţă de 3,3% din segmentul B, la sfârşitul lunii mai. Navara a avut de asemenea o contribuţie semnificativă la rezultatul pentru primele 6 luni ale anului, fiind comercializat în 237 exemplare."Evolutia pozitivă a mărcii Nissan continuă şi în 2011. Investiţiile în marcă realizate în anii trecuţi, dublate de prospeţimea şi diversitatea gamei de modele reprezintă factorii de succes ale uneia dintre cele mai bune perioade din istoria mărcii Nissan în România", a declarat Ionut Gheorghe, Brand Director Nissan România. În Europa, vânzările Nissan au atins 351.668 unităţi şi cota de piaţă de 3,6%, cu un aport important din partea modelelor crossover.
Sursa ; http://www.promotor.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu