Prezentari auto si moto, ultimele noutati in materie de tuning si teste, dar si noile aparitii pe piata auto si moto.Un mic garaj din piata auto si moto.
duminică, 10 iulie 2011
Audi: R8 Spyder
Brandul premium al grupului VAG a promis furtuna la Frankfurt intr-un spot cu putin inaintea salonului. Din pacate, Audi nu ne mai poate face surprize. Mereu te astepti la surprize, astfel ca surpriza nu este totala. Daca ne-ar fi pus cineva sa pariem cu ce vin cele patru inele la salon, am fi spus A1, conceptul prezentat la Geneva. Cati s-ar fi gandit la R8 spyder? Era urmarea fireasca a supermasinii nemtesti. A stat prea mult pe piata acoperita. Se simtea nevoia de aer. Trebuie sa simti cum 530 de cai iti fac freza la viteze de peste 300 de km/h. Deocamdata doar aceasta versiune cu motor de 5,2 litri va exista si in varianta decapotabila. In Germania, R8 spyder va costa cu 14.000 de euro mai mult decat coupe-ul. Adica va ajunge la aproape 175.000 de euro. Daca ti-o cumperi si esti gata pentru marea decapotare trebuie sa astepti 19 secunde maximum si te poti gandi pana la 50 de km/h daca vrei sa te zareasca lumea intr-un R8 topless. Alte masini se decapoteaza pana la maximum 30 de km/h, Audi R8 nu prea e pudic. Daca la R8-ul normal se vede motorul de la etajul 10, spyder-ul nu lasa nimic la vedere; capota este din carbon. Absenta plafoului altereaza insesizabil dinamica masina. 313 km/h viteza maxima in loc de 316 si 4,1 secunde pana la suta de km/h in loc de 3,9. Doar sa te numesti Usain Bolt si poate nici atunci nu face careva diferenta. Audi a reusit insa sa creasca greutatea masinii cu doar 25 de kg fata de modelul coupe. Lucru pe care n l-a reusit si in cazul lui S5 cabrio, mai greu cu 235 de kg decat varianta normala. Nemtii s-au gandit si la interior, adica la soarele care bate direct in scaune. Culoarea pielii folosite la scaune este pigmentata cu o solutie care reflecta radiatiile infrarosii si reduce puterea calorica a lor cu 20 de grade Celsius. Si un ultim detaiu foarte important: muzica la drum lung este asigurata de aceiasi baieti danezi Bang & Olufsen.
sursa : http://www.sport.ro
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu