javascript:void(0)

duminică, 10 iulie 2011

Audi: R8 Spyder


Brandul premium al grupului VAG a promis furtuna la Frankfurt intr-un spot cu putin inaintea salonului. Din pacate, Audi nu ne mai poate face surprize. Mereu te astepti la surprize, astfel ca surpriza nu este totala. Daca ne-ar fi pus cineva sa pariem cu ce vin cele patru inele la salon, am fi spus A1, conceptul prezentat la Geneva. Cati s-ar fi gandit la R8 spyder? Era urmarea fireasca a supermasinii nemtesti. A stat prea mult pe piata acoperita. Se simtea nevoia de aer. Trebuie sa simti cum 530 de cai iti fac freza la viteze de peste 300 de km/h. Deocamdata doar aceasta versiune cu motor de 5,2 litri va exista si in varianta decapotabila. In Germania, R8 spyder va costa cu 14.000 de euro mai mult decat coupe-ul. Adica va ajunge la aproape 175.000 de euro. Daca ti-o cumperi si esti gata pentru marea decapotare trebuie sa astepti 19 secunde maximum si te poti gandi pana la 50 de km/h daca vrei sa te zareasca lumea intr-un R8 topless. Alte masini se decapoteaza pana la maximum 30 de km/h, Audi R8 nu prea e pudic. Daca la R8-ul normal se vede motorul de la etajul 10, spyder-ul nu lasa nimic la vedere; capota este din carbon. Absenta plafoului altereaza insesizabil dinamica masina. 313 km/h viteza maxima in loc de 316 si 4,1 secunde pana la suta de km/h in loc de 3,9. Doar sa te numesti Usain Bolt si poate nici atunci nu face careva diferenta. Audi a reusit insa sa creasca greutatea masinii cu doar 25 de kg fata de modelul coupe. Lucru pe care n l-a reusit si in cazul lui S5 cabrio, mai greu cu 235 de kg decat varianta normala. Nemtii s-au gandit si la interior, adica la soarele care bate direct in scaune. Culoarea pielii folosite la scaune este pigmentata cu o solutie care reflecta radiatiile infrarosii si reduce puterea calorica a lor cu 20 de grade Celsius. Si un ultim detaiu foarte important: muzica la drum lung este asigurata de aceiasi baieti danezi Bang & Olufsen.


sursa : http://www.sport.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu