javascript:void(0)

miercuri, 30 noiembrie 2011

Mitsubishi are una ieftina si alta electrica la Salonul Auto de la Tokyo



Mitsubishi va expune la cea de-a 42-a ediţie a Salonului Auto de la Tokyo, mai multe modele noi. Două dintre acestea sunt modelul Mirage şi conceptul Mitsubishi PX-MiEV Ⅱ, amândouă reprezentând pilonii importanţi din strategia de produs a companiei. Modelul compact Mirage va fi un model strategic global destinat pieţelor emergente pe când conceptul Mitsubishi PX-MiEV, reprezinta SUV-ul care va avea caracteristici specifice "tehnologiei verzi" cu al său unic tren de rulare plug-in hibrid.

La standul Mitsubishi Motors va fi expus un vehicul electric din categoria utilitarelor uşoare Minicab – MiEV care urmează a fi lansat pe piaţa japoneză în luna decembrie a acestui an şi noua generaţie a modelului electric i-MiEV, care este în prezent la vânzare în ţări din întreaga lume, inclusiv în ţări din Europa urmând ca pănă la sfârşitul anului să fie lansat şi în Statele Unite.

Alături de acestea vor fi prezente şi modelele ASX, SUV-ul compact, denumit RVR sau Outlander Sport, în unele pieţe, dotat cu noul motor MIVEC ce încorporează şi sistemul Auto Stop & Go (AS&G) dar şi modelul Pajero (denumit Montero sau Shogun, în unele pieţe), dotat cu un nou motor "clean diesel" dezvoltat de MMC.

Standul Mitsubishi Motors va cuprinde, de asemenea Casa MiEV, un concept al unei "case inteligente" care foloseşte energia obtinută prin gestionarea consumului de energie din casă, "adaptare inteligentă", cea a vehiculelor electrice şi hibride şi cea a reţelelor electrice inteligente, toate în acelaşi timp, prin intermediul Sistemului de Gestionare a Energiei pentru Casa – HEMS şi Sistemul de integrare a vehiculelor electrice – EIS dezvoltat de MMC. Scopul acestui sistem HEMS este să ofere o viaţă confortabilă pentru persoanele care trăiesc în case care au instalate aceste sisteme de monitorizare continuuă a energiei disponibile şi a energiei utilizate ca apoi să fie optimizate, astfel încât efectele lipsei energiei cât şi costurile de energie să fie reduse.

Conectat la o "casă inteligentă" prin sistemul HEMS, sistemul EIS monitorizează în mod constant uzura bateriei vehiculului electric/hibrid şi a eficienţei (care variază în funcţie de modul în care vehiculul electric/hibrid este condus), transmite aceste informaţii către sistemul HEMS, care apoi, optimizează încărcarea din casă, astfel încât vehiculul electric/hibrid va avea suficientă energie.
În plus faţă de noutatea Casa MiEV va exista şi Cafeneaua MiEV, un spaţiu de relaxare alimentat cu energie de la bateria unui vehicul electric parcat alaturi. Vehiculul electric va alimenta cu energie cafeneaua MiEV printr-un dispozitiv ce permite furnizarea de până la 1500W de la bateriile vehiculului electric si hibrid. Acest dispozitiv de încărcare va fi la vânzare în Japonia începând cu acest an. Salonul auto se va desfăşura în perioada 30 Noiembrie – 11 Decembrie în centrul Tokyo Big Sight.

sursa:stiriauto

duminică, 27 noiembrie 2011

Lexus GS350 2013

Datorita unei dezvaluiri în Pebble Beach putem, în sfârşit, sa aruncam o prima privire la Lexus GS350 2013. Experienta noastra cuprinde conducerea inaintea acestei experiente a unor prototipuri comune. Cu aceasta imagine putem sa ne facem o idee despre brandul Lexus in ceea ce priveste designul si stilul. Compania ne-a dat de inteles ca va dezvalui si versiunea hibrida . Dupa aceea vom vedea cum va arata si versiunea F-Sport, la show-ul SEMA din Las Vegas.

Noul GS350, a patra generaţie de sedanuri din clasa mijlocie a companiei, va fi port-drapelul noii abordari, mai pasionale a lui Lexus pe piata de masini premium. Pasionala a fost si prima experienta a jurnalistilor auto americani de a conduce exemplarele camuflate ale masinii, atat in versiunea standard cat si in cea F-Sport.

Stilul lui GS350 este cu mult mai subtil decat hidosenia de LF-Gh de la Show-ul Auto de anul acesta de la New York. GS ’13 sta pe un sasiu mai mare cu 5 cm, dandu-i astfel un aspect mai stabil. Este in pas cu moda, cu LED-uri, atat in fata, cat si spate. Un semn cu adevart distinctiv este noua masca din fata in forma de fus. Bine! Asteptati-va sa vedeti multe astfel de forme in anii ce vor urma.

În cazul în care GS350 se va vinde din februarie 2012, acesta va fi cu un motor V-6, de 3.5 litri, ce foloseste atat injectie port, cat si injectie directa. Motorul scoate 306 CP la 6400 rpm (o “umflatura” de 3 CP de la ultimul GS350). Maşina are o transmisie automată cu şase trepte. Va fi disponibila în versiunea cu tractiune pe spate sau cu tractiune pe toate rotile.

Sistem audio Mark Levinsinson
In interiorul masinii se gaseste un ecran de informatii si divertisment de 31 cm pe care proprietarii il pot folosi pentru Pandora, pentru a naviga pe Bing sau pentru multe alte chestiuni. Lexus este echipat in interior cu tot felul de electronice standard şi opţionale. Sistemul audio optional Mark Levinson are o putere de 835 waţi. Senzorii din scaune directioneaza caldura sau aerul conditionat spre pasageri si nu spre niste scaune goale, spune compania, care pretinde, de asemenea, si o mare eficienta a sistemului.

Pe coloana de directie este montata o noua cameră cu infrarosu, care sta cu ochii pe tine si urmareste unde iti este privirea. Camera foto-video este integrata in sistemul de pre-coliziune al masinii astfel încât, dacă apare un accident iminent, iar conducătorul auto nu este pe faza, aceste va primi un semnal de avertizare mai devreme.

Pretul masinii va fi in jur de 50.000 de dolari
Sistemul poate, desigur, să iniţieze si frânarea. Mai sunt si alte trucuri care te pot ajuta, inclusiv viziune pe timp de noapte, display head-up, detectarea unghiului mort si asistenta de pastrare a benzii de mers.

Compania nu a anunţat încă pretul, dar ne asteptam sa inceapa de la 48.000 – 50.000 de dolari. Oricat de placut ne-ar fi surprins forma acestei masini, stiam ca pretul nu se va schimba cu mult pentru aceasta gama.

CLIC AICI PENTRU GALERIE POZE
Sursa: lexus.ro

miercuri, 23 noiembrie 2011

Noua Lancia Ypsilon


Noua Lancia Ypsilon readuce statutul premium in clasa masinilor de oras



Incepand din luna noiembrie, noua Lancia Ypsilon se intoarce in segmentul premium al masinilor de clasa mica inzestrata cu un nou suflu de eleganta si rafinament, o caroserie in 5 usi (fata de precedenta generatie ce dispunea de 3 portiere) si echipata cu o gama de motorizari ce include, alaturi de 1.3 Multijet 95 CP si 1.2 69 CP, si noul Twin Air 0.9 85 CP, International Engine of the Year in anul 2011 si cel mai putin poluant motor pe benzina in acest moment, toate echipate standard cu sistemul Start&Stop.

Propunand acelasi cocktail inconfundabil de caracteristici upmarket ce ii confera un statut aparte si o recomanda persoanelor ce doresc sa rupa din monotonia masinilor de oras obisnuite, noua Ypsilon adauga si o puternica doza de pragmatism si utilitate prin tot ceea ce inseamna tehnologie, echipari, spatiu si accesibilitate. Acum cu o adresabilitate mult mai larga, prin includerea in structura caroseriei a doua noi portiere, noua Lancia Ypsilon isi pastreaza insa atuurile de masina compacta si design-ul Made in Italy. Pe de o parte, manerele portierelor spate sunt incluse in rama usii in asa fel incit modelul dispune inca de farmecul unui mini in trei usi, pe de alta parte, cu 3,84 m lungime, 1,64 m latime si un ampatament de 2,39 m, Ypsilon poate transporta in conditii confortabile pana la 5 persoane si dispune de unul dintre cele mai incapatoare portbagaje din clasa sa (245 litri).

Din punct de vedere al sigurantei, modelul ofera in standard intreaga gama de echipari specifice: ESP, ASR, Hill Holder, ABS+EBD si 4 airbag-uri.

In privinta optionalelor, o nota de inedit este data de sistemele Magic Parking si Smart Fuel, doua inovatii recente ce sporesc caracterul original al noii Lancia Ypsilon.

Magic Parking este o sistem activat de un buton aflat pe bord si faciliteaza parcarea autoturismului in spatii foarte inguste. Intr-o prima etapa este masurat automat spatiul pentru parcare semnalandu-se daca acesta este suficient. In a doua etapa, prin intermediul sistemului, autoturismul efectueaza automat virajul in marsarier, lasand soferului doar sarcina de a regla viteza cu ajutorul pedalelor de acceleratie si frana.

Smart Fuel permite alimentarea mult mai comoda si mai sigura a automobilului, clasicul buson rezervor fiind acum integrat in tubul de alimentare al rezervorului, deschizandu-se si inchizandu-se automat la introducerea/retragerea furtunului de alimentare.

Gama existenta ofera posibilitatea ca noul model sa fie comandat in nu mai putin de 600 de versiuni diferite, datorita celor trei niveluri de echipare (Silver, Gold si Platinum), 14 culori exterioare (dintre care trei bicolore), 6 variante cromatice pentru tapiserii si 3 tipuri de jante.

Cu un pret de pornire de 9.806 Euro fara TVA (12.160 Euro cu TVA), noua Lancia Ypsilon mizeaza pe eleganta, pe o nota de originalitate specifica marcii, pe argumente concrete ce fac diferenta in raport cu competitia si in general pe un produs consistent din toate punctele de vedere ce ii asigura posesorului un statut aparte in marea masa a conducatorilor auto.
\






sursa : masini.ro

marți, 15 noiembrie 2011

Dacia Lodgy Glace

LODGY «GLACE»: CEL MAI NOU VEHICUL DACIA VA ATRAGE ATENŢIA PUBLICULUI

Dacia Lodgy «GLACE» este varianta de competiţie a unei noi maşini de familie, ce va fi produsă în serie şi care va fi prezentată în martie 2012 la salonul auto de la Geneva. Numele său evocă spaţiul interior şi universul de familie. Angajată în cele mai nebuneşti competiţii sportive, marca Dacia face odată în plus dovada spiritului său îndrăzneţ, surprinzând din nou lumea auto. Pentru prima oară în istoria Trofeului Andros, la linia de start a competiţiei se va alinia un vehicul derivat dintr-un model de familie.







Lodgy «GLACE» a fost conceput special pentru această cursă atipică, una din cele mai dificile din sportul auto. Regulamentul tehnic al Trofeului Andros este foarte strict. El impune constrângeri asupra tuturor elementelor vehiculului (dimensiunile şasiului, cutie de viteze, anvelope), inclusiv asupra materialelor folosite. Totul este făcut pentru a limita soluţiile tehnologice costisitoare. Trofeul Andros este o competiţie în care prevalează căutarea unor soluţii simple şi ingenioase, ceea ce corespunde perfect cu filozofia mărcii Dacia. În plus, este vorba de o competiţie care pune în valoare în egală măsură fiabilitatea vehiculelor şi eficienţa piloţilor.

Rezultat al cooperării dintre echipele de la Tork Engineering (pentru partea de concepţie, fabricaţie şi montaj) şi de la Sodemo (pentru motor), Lodgy « GLACE » beneficiază de toată experienţa Renault Sport Technologies (RST), care a asigurat coordonarea permanentă între partenerii tehnici, reprezentanţii diferitelor meserii implicate (design, inginerie), cei ai mărcii Dacia şi piloţi.

CARACTERISTICI TEHNICE DACIA LODGY «GLACE»

ŞASIU

Tip: tubular din oţel
Suspensii : triunghiulare duble suprapuse, resort-amortizor Öhlins reglabil

MOTOR

Tip : VQ 30 de provenienţă Renault Nissan, V6 24 supape
Amplasare : central spate
Cilindree (cm3) : 2 987
Alezaj x cursă (mm) : 93 x 73.3
Putere maximă kW CEE (CP) : 257 (355)
Regim putere maximă (rot/min) : 7 500
Cuplu maxim Nm CEE : 360
Regim cuplu maxim (rot/min) : 5 500

TRANSMISIE

Tip : patru roţi motrice şi directoare
Cutie de viteze: secvenţială SADEV 6 trepte
Diferenţial: faţă şi spate cu alunecare limitată

FRÂNE

Faţă : discuri din oţel Ø 300 mm
Spate : discuri din oţel Ø 265 mm
Etriere : Beringer cu 4 pistoane

ROŢI

Jante : 5.5’’ x 16’’ din magneziu
Anvelope : Continental Ice Racing Contact 3

DIMENSIUNI / MASE

Lungime : 4 001 mm
Lăţime : 1 900 mm
Ecartament Faţă/Spate: 1 690 mm
Ampatament: 2 500 mm
Masă : 950 Kg
Capacitate rezervor de carburant : 25 litri

DIRECŢIE

Tip: 4 roţi directoare
Asistenţă hidraulică
Direcţie spate reglabilă

sursa : dacia.ro

duminică, 13 noiembrie 2011

Infiniti: ce este nou pentru 2012


Forbes.com a prezentat o analiza despre schimbarile pe care Infiniti le-a pregatit in 2012 pentru masinile sale de lux din clasa SUV. Cele mai multe schimbari le vor suferi modelelele din clasa medie a Infiniti FX.

Infiniti M sedan: este disponibil un model hibrid gaz/electric, motorul avand 360 de cai putere. Imbunatatiri: pneuri de 18 inci, consolidari a celor doua pachete de optiune separata si un lifting interior, disponibil pe modelele echipate cu pachetul Touring Deluxe.

Infiniti G sedan dimensiune medie: modificarile includ o adaugarea unei noi culoi grafit pe interior si roti de 18 inci din aliaj de aluminiu si un grilaj Midnight pentru editia Sport G37.

Infiniti G decapotabila clasa mijlocie: include o anvelopa de rezerva, ambalata in portbagaj, inlocuind setul pentru depanarea anvelopelor

Infiniti QX full-size: reconceput pentru anul 2011, acest SUV a suferit cele mai multe schimbari in pachetul optional pentru anul 2012. Sistemul Blind Spot Intervention este adaugat in pachetul tehniologic, iar sistemul Bose Cabin Sorround este inclus in pachetul Delux Touring. Al doilea rand de scaune au sistem de incalzire si vin cu Pachetul Theater.

Infiniti EX compact crossover SUV: sistemul de deschidere al garajului este standardizat si pe modelul EX35, versiunea Journey.

Infiniti FX clasa medie crossover SUV: expresivul FX a primit un redesign la grilajul din fata si este prevazut cu scaune standard, incalzite, pe toate modelele. A fost creata si o editie limitata de modele cu culoarea Iridium albastru pentru F35 AWD, roti de 21 de inci din aluminiu, un sistem de navigare cu hard disk si un monitor de 360 de grade. in pachetul Deluxe Touring este inclus si un sistem de control pentru clima la scaunele din fata.


sursa: Infiniti 2012

sâmbătă, 5 noiembrie 2011

Primele imagini cu Volkswagen Passat CC facelift




.







In 2007, atunci când Volkswagen a hotărât că este timpul să intre în clubul exclusivist al coupe-urilor cu patru uşi, mişcarea germanilor părea foarte curajoasă. După patru ani, Passat CC a rămas, în continuare, cel mai accesibil model din segmentul său, care s-a îmbogăţit doar cu exemplare premium. Totuşi, succesul maşinii vândute până acum în 270.000 de unităţi nu a putut împiedica alinierea lui Volkswagen Passat CC la noua imagine de marcă.

        Partea frontală este o reinterpretare a liniilor pe care Volkswagen le foloseşte în ultimii trei ani, iar CC a preluat în stil propriu, de la Passat-ul clasic, grila sobră şi farurile care folosesc acum LED-uri pentru iluminarea diurnă. Spatele păstrează forma alungită a stopurilor, dar aspectul acestora a fost reconfigurat, în ton cu tiparul gamei.

Interiorul nu beneficiază de modificări importante, dar echipamentul standard s-a îmbogăţit acum cu farurile bi-xenon, alături de sistemul care detetectează oboseala şoferului şi sistemul audio RCD 310. Gama de motorizări rămâne aceeaşi de până acum, fiind formată din TSI-urile de 160, 210 şi 300 CP, preum şi din TDI-urile de 140 şi 170 CP. Noul Volkswagen Passat CC va ajunge pe piaţă în prima parte a anului viitor.
ProMotor

sâmbătă, 29 octombrie 2011

Jeep Wrangler 2012



Transmisie noua si motor nou 

Pentru a atenua impactul a prea multor schimbări deodata, cei care sunt responsabli de cea mai raspandita linie de jeep-uri din SUA au vrut sa ofere doua modele pe an. OK, stim ca, intr-un fel, asta e o minciuna! În realitate, reglajele cabinei Wrangler-ului 2011 trebuiau sa fie initial insotite de o actualizare a trenul de rulare, dar capriciile din procesul de fabricaţie au amânat cu un an "transplantul de inima". Deci, în esenţă, Wrangler 2012 completeaza faza a doua a reimprospatarii modelului care a început cu modelul de anul trecut.

Schimbarile din 2012 au cap de afis adoptarea de DOHC Chrysler de 3.6 litri V6 Pentastar. Acesta iese in evidenta cu 285 cai putere la 6.400 rpm si cu 83 CP mai mult decât V6 de 3.8 litri pe care-l inlocuieste. Dintr-o anume perspectivă, Pentastar genereaza un cuplu mai mare la 1.900 rpm decât motorul de ieşire produs la nivelul cel mai inalt, şi continuă sa scoata zgomoe semnificative pana ajunge la 6.400 rpm.
Alternatorul mutat pentru a putea intra cu masina in apa
Este clar ca randamentul nu e totul si, pentru a avea incredere in Jeep, Pentastar a primit cateva lucruri noi. Cei care folosesc Wrangler au nevoie sa poata intra in apa adanca de jumatate de metru, asa ca alternatorul a fost mutat in partea de sus a unităţii.

Pompa de ulei si adaptorul asigura ungerea fiabila in timpul unui urcus anevoios.
Noul motor este cu 9 cm mai scurt in lungime si cu 40 de kilograme mai